Modelowanie 3D

Prowadzący
mgr Andrei Isakov

Przedmiot w 1 i 2 semestrze studiów I stopnia, obowiązkowy

Treści programowe nauczania:

Przedmiot ma na celu zapoznanie studentów z podstawami i zaawansowanymi technikami tworzenia i modelowania trójwymiarowych obiektów cyfrowych. Na zajęciach osoby studenckie będą korzystać z różnych programów 3D, takich jak Magica Voxel, 3ds Max, Maya oraz Mudbox, które umożliwiają tworzenie i edytowanie obiektów, postaci, przestrzeni i scen w 3D. Przedmiot ten rozwija umiejętności i kreatywność studentów w zakresie tworzenia własnych projektów artystycznych w 3D, które mogą być wykorzystane do różnych celów i form ekspresji, takich jak animacja, gry, film, instalacja lub innych. Przedmiot ten jest skierowany do studentów na różnym poziomie zaawansowania, którzy chcą poszerzyć swoje kompetencje i możliwości w dziedzinie sztuki mediów.

Realizowane w pracowni tematy:

  • Podstawowe umiejętności w modelowaniu 3D, przydatne jak do realizacji własnych projektów artystycznych, tak i pracy zawodowej.
  • Eksperymentowanie z różnymi stylami i technikami modelowania 3D, takimi jak low-poly, voxel, procedural, czy rzeźbienie.
  • Tworzenie i prezentowanie własnych projektów artystycznych w 3D, które wykorzystują elementy narracji, interakcji, immersji, czy estetyki.