- Medytatorium | Karolina Polkowska + Mateusz Kajma Interaktywne doświadczenie VR Czujniki biofeedback | silnik gameingowy | hmd więcej: https://zdarzeniawirtualne.asp.waw.pl/portfolio/medytatorium-polkowska-kajma/
- Medytatorium | Karolina Polkowska + Mateusz Kajma Interaktywne doświadczenie VR Czujniki biofeedback | silnik gameingowy | hmd więcej: https://zdarzeniawirtualne.asp.waw.pl/portfolio/medytatorium-polkowska-kajma/
- Medytatorium | Karolina Polkowska + Mateusz Kajma Interaktywne doświadczenie VR Czujniki biofeedback | silnik gameingowy | hmd więcej: https://zdarzeniawirtualne.asp.waw.pl/portfolio/medytatorium-polkowska-kajma/
- Medytatorium | Karolina Polkowska + Mateusz Kajma Interaktywne doświadczenie VR Czujniki biofeedback | silnik gameingowy | hmd więcej: https://zdarzeniawirtualne.asp.waw.pl/portfolio/medytatorium-polkowska-kajma/
- Medytatorium | Karolina Polkowska + Mateusz Kajma Interaktywne doświadczenie VR Czujniki biofeedback | silnik gameingowy | hmd więcej: https://zdarzeniawirtualne.asp.waw.pl/portfolio/medytatorium-polkowska-kajma/
- A\colon I\to X | Agata Witczak Interaktywne doświadczenie VR 2019 więcej: https://zdarzeniawirtualne.asp.waw.pl/portfolio/acolon-ito-x-agata-witczak/
- A\colon I\to X | Agata Witczak Interaktywne doświadczenie VR 2019 więcej: https://zdarzeniawirtualne.asp.waw.pl/portfolio/acolon-ito-x-agata-witczak/
- FUNGAL RESPONSES | Mateusz Kowalczyk Performens VR | 6 dof | 360 audio | vive trackers Wsparcie programistyczne: Andrei Isakov | dźwięk interaktywnyt: Przemysław Danowski vr capture: Piotr Szatyłowicz | documentacja: Jakub Wróblewski performance was presented at the exhibition Death in vr as the opening of the Dream adoption society gallery at the Teatr powszechny 31|10|2019 więcej: https://zdarzeniawirtualne.asp.waw.pl/portfolio/fungal-responses/
- ULL | Gabiela Kozińska Instalacja VR| 6 dof | 360 audio | subwoofer wsparcie audiot: Przemysław Danowski postprodukcja dźwięku: Rafał Kruszka | audio + subwoofer: Stefan Węgłowski dokumentacja video | dop: Joanna Kowalczuk | edit: Jakub Wróblewski Postprodukcja dźwięku w dokumentacji video: Rafał Kruszka 2020 więcej: https://zdarzeniawirtualne.asp.waw.pl/portfolio/null-gabiela-kozinska/
- ULL | Gabiela Kozińska Instalacja VR| 6 dof | 360 audio | subwoofer wsparcie audiot: Przemysław Danowski postprodukcja dźwięku: Rafał Kruszka | audio + subwoofer: Stefan Węgłowski dokumentacja video | dop: Joanna Kowalczuk | edit: Jakub Wróblewski Postprodukcja dźwięku w dokumentacji video: Rafał Kruszka 2020 więcej: https://zdarzeniawirtualne.asp.waw.pl/portfolio/null-gabiela-kozinska/
- UNDERSTATEMENT Wystawa | 18.05.2019 | 20:00-00:00 | ul. Krakowskie Przedmieście 5 | Wwa. dr hab. Jakub Wróblewski | as. mgr Andrei Isakov Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie | Wydział Sztuki Mediów więcej: https://zdarzeniawirtualne.asp.waw.pl/portfolio/understatement/
- Działania studentek i studentów w 3dZwII
- Działania studentek i studentów w 3dZwII
- Działania studentek i studentów w 3dZwII
- Digital Cultures by IAM Pokaz prac studentek i studentów 3dZwII Zainaugurowana w 2017 roku konferencja Digital Cultures służy jako międzynarodowa platforma spotkań polskich twórców z zagranicznymi managerami kultury. Program interdyscyplinarnych debat i prezentacji ogniskuje się wokół czterech głównych obszarów: gier komputerowych, immersyjnego storytellingu, cyfrowych archiwów oraz nowoczesnego muzealnictwa. Poprzez cyklicznie organizowaną konferencję Digital Cultures IAM stwarza możliwość pozyskania międzynarodowych partnerów dla polskich projektów, poszerzenia rynków dystrybucji polskich produkcji i zwiększenia rozpoznawalności polskich twórców cyfrowych zagranicą. więcej: https://zdarzeniawirtualne.asp.waw.pl/2020/06/10/dc-documentation/
- g: https://www.instagram.com/3dzw2/
- Działania studentek i studentów w 3dZwII
- Działania studentek i studentów w 3dZwII
- Perspektywa | Pokaz pracowni zorganizowany przez Aberracje - koło naukowe ASP Warszawa + after
- Działania studentek i studentów w 3dZwII
Prowadzący
dr hab. Jakub Wróblewski
Asystent
mgr Andrei Isakov
Pracownia od 1 do 4 semestru studiów II stopnia, dyplomująca II stopień
Treści programowe nauczania:
Charakter Pracowni zorientowany jest na działania zespołowe i interdyscyplinarne. Uważamy, że aktywności powinny skupiać przedstawicielki i przedstawicieli różnych dziedzin naukowych, technologicznych i artystycznych, nie tylko reprezentantów świata sztuki. Uważamy, że najistotniejsze działania powstają na styku dyscyplin, wymykając się kategoryzowaniu i segregowaniu.
Realizowane w pracowni tematy:
Obszary tematyczne eksploatowane w Pracowni to: percepcja odbiorcy doświadczenia wirtualnego oraz składowe konstytuujące doświadczenie w tym rodzaje iluzji, ucieleśnienia, propriocepcja, poczucie sprawstwa jak i afordancje. Kluczowe jest badanie zagadnienia immersji i jej poziomu. Zakres tematyczny prac jest szeroki i wynika z poruszanych w danym czasie obszarów zainteresowań Pracowni. Obecnie eksplorowane narzędzia to: film 360, film 360 3d, symulatory 3d, silniki gameingowe, dźwięk przestrzenny i ambisoniczny, modelowanie 3d, fotogrametria, skanowanie 3d, symulacje, rzeczywistość wirtualna i rozszerzona. Pracownia otwarta jest na współczesne wykorzystanie nowych mediów w działaniach partycypacyjnych, wspólnotowych, doświadczeniach indywidualnych, interaktywnych oraz multimedialnych z nastawieniem na poszukiwanie autorskiej estetyki – zarówno wizualnej, audialnej jak i interakcji.
Wystawy i wydarzenia związane z pracownią:
SURVIVAL 18. Przegląd Sztuki | „Wasteland”
26-30.06.2020
Przepompownia Port Miejski, Kleczkowska 52, Wrocław
Kuratorzy: Michał Bieniek, Anna Kołodziejczyk, Małgorzata Miśniakiewicz, Ewa Pluta
Kurator Sceny Dźwiękowej: Daniel Brożek| Organizator: Fundacja Art Transparent
Mateusz Kowalczyk | Wyspa Śmie(r)ci | Instalacja VR z sześcioma stopniami swobody zbudowaną przy wykorzystaniu silnika gamingowego i fotogrammetrii
FINA Wałbrzyska 3/5 UBU lab i innych organizacji.
UNDERSTATEMENT
18.05.2019
Ul. Krakowskie Przedmieście 5
Wystawa studentek i studentów Pracowni 3D i Zdarzeń Wirtualnych 2 | dr hab. Jakub Wróblewski, mgr Andrei Isakov | Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie Wydział Sztuki Mediów | Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie Ekspozycja przygotowana we współpracy z Akademickie Biuro Karier ASP w Warszawie: Ada Markowska, Michał Opiłowski
UNDERSTATEMENT - niedomówienie, umniejszenie, delikatne ujęcie problemu. Prace prezentowane na wystawie zwracają uwagę na nieodwracalny wpływ człowieka, zakłócający funkcjonowanie procesów przyrodniczych, zachodzących w skali globu. Antropocen jest epoką geologiczną zdominowaną naszą egoistyczną działalnością. Rozwijamy w niej wydajność sztucznej inteligencji oraz niezawodność autonomicznych pojazdów, nie potrafiąc zapanować nad przetwarzaniem produkowanych przez nas odpadów. Stale powiększamy ślad węglowy, nie myśląc o naszych działaniach w skali następnych lat. Istnienie Antropocenu stało się niewygodnym, niezauważalnym i przemilczanym faktem. W dobie dostępu do szerokopasmowego strumieniowania danych oraz możliwości sprawdzenia przeprowadzanych wyników badań i analiz nie dopuszczamy do siebie myśli, że jest to schyłek świata jaki znamy.
Wystawa będzie odbywać się w przestrzeni pawilonu sferycznego, który zostanie zmapowany, a następnie wygenerowany w interaktywnej instalacji VR wykorzystującej sześć stopni swobody - 6DOF. Reszta prac prezentowanych w wirtualnej rzeczywistości to symulatory (6DOF), sferyczne narracje 360 oraz live performance 360 streamowany w czasie rzeczywistym.
linki:
www: https://zdarzeniawirtualne.asp.waw.pl
fb: www.facebook.com/3dZDARZENIAwirtualne/
ig: https://www.instagram.com/3dzw2/?hl=pl