- Antonina Nowacka - Ozorianie, 2018 kolaż
- Katarzyna Los - Flagi, 2018 akryl na płótnie
- Piotr Marzec - bez tytułu 2018 flamaster na papierze
- Kowalczyk Mateusz - Szaman Polski, dyplom licencjacki 2018, Park Bródnowski
- Nadia Markiewicz - Skutki uboczne, dyplom licencjacki 2018, ul.Nowogrodzka 46
- Kamil Jakubowski - Nowotwory, 2019 kolaż
- Nikola Strenger - bez tytułu, 2019 akryl na tapecie papierowej
- Olga Dmowska - Czerwone Ogrody, dyplom magisterski 2020
- Julianna Wińczyk - bez tytułu, 2019 akryl na papierze
- Patryk Krędzelak - bez tytułu, instalacja malarska, zajęcia w pracowni 2019
Prowadzący
dr hab. Paweł Susid, prof. Uczelni
Asystentka
Irmina Staś
Pracownia od 1 do 4 semestru studiów II stopnia, dyplomująca II stopień
Treści programowe nauczania:
W Pracowni Koncepcji Obrazu przygotowujemy studentów do samodzielnej wypowiedzi artystycznej za pomocą środków plastycznych takich jak kolor, kształt, gęstość, kompozycja czy rytm, a także do dostrzegania obrazu w zastanej przestrzeni. Proces ten przebiega poprzez regularne spotkania wszystkich studentów z dydaktykami, podczas których odbywają się prezentacje prac i wspólne dyskusje. Regularne przeglądy mają na celu wyposażenie studentów w umiejętności zinterpretowania własnego dzieła plastycznego oraz oswojenie z autoprezentacją, która jest niezbędna w praktyce artystycznej. Studenci prowadzą analizę postrzegania rzeczywistości i relacji siebie z rzeczywistością. W toku studiów przy wsparciu dydaktyków i studentów pracowni kształtuje się samoświadomość, która pozwala odnaleźć studentowi tematy i zagadnienia, które będzie poruszał we własnej wypowiedzi artystycznej. Celem pracowni jest wykształcenie w każdym studencie umiejętności wyrażania własnych poglądów za pomocą środków plastycznych oraz odnajdowanie przez studentów nowych przestrzeni dla malarstwa.
Na ocenę końcową składa się: poziom artystyczny i techniczny wykonanych prac, wkład intelektualny prezentowanych prac, poziom zaangażowania w realizację indywidualnego programu, poziom publicznej prezentacji kreacji plastycznej, a także systematyczność w pracy i aktywne uczestnictwo w przeglądach pracowni.